breadcrumbs_revolution_theme

Інтернет магазин matroluxe.ua здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України, зокрема,Законом України Про захист прав споживачів в редакції від 15 грудня 1993 року № 3682-XII з наступними змінами та доповненнями та Правилами продажу товарів на замовлення та вдома у покупців (Затверджено наказом Міністерства зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі України від 29.03.99г. №199).
ЗАКОН УКРАИНЫ "Про захист прав споживачів" (Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості ):
«Споживач має право обміняті непродовольчих товар НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ на аналогічній у продавця, в которого ВІН БУВ Придбаний, если товар не задовольнів его за формою, габаритами, фасоном, кольори, розміром або з других причин, не может буті ним Використання за призначення. Споживач має право на обмін товару належної якості в течение чотирнадцятим днів, що не рахуючі дня купівлі, если триваліший рядків не Оголошення продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, если ВІН НЕ ВІКОРІСТОВУВАВСЯ и если Збережи ЙОГО ТОВАРНИЙ вигляд, споживчі Властивості, пломби, ярлики, а такоже розрахунковий документ, виданий спожівачеві разом з проданим товаром.
Відповідно до "Законом про захист прав споживача" покупці інтернет-магазинуmatroluxe.ua мають право обміняти куплений у нас товар протягом 14 днів з дня покупки при дотриманні наступних умов:
• Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень.
• Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.
• Збережена цілість упаковки товару та всі її компоненти.
• Збережемо комлектация товару, ярлики, інструкції і заводське маркування.
•Пред'явлено товарний чек або накладна, що підтверджують факт купівлі товару в нашому магазині.
• Для повернення грошей споживач повинен мати при собі паспорт та ідентифікаційний код. Повернення грошей можливе в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів.
Вартість транспортних послуг з повернення товару дорівнює вартості доставки і оплачується покупцем.
Поверненню не підлягають наступні товари:
• Знижені в ціні товари.
• Зібрані або товари, що мають пошкодження.
• Матраци з пошкодженнями та слідами використання.
• Товари, які виготовлялися під індивідуальне замовлення: дивани з вибором тканини, матраци нестандартних розмірів, корпусні меблі нестандартних розмірів.
Згідно Закону про захист прав споживачів подушки, постільна білизна, ковдри, інші постільні пріналежності належної якості НЕ підлягають Повернення / обміну.
Розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості на момент його покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються в повному розмірі за умови доставки даного товару на склад продавця і перевірці цілісності комплектності товару, що повертається. У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару - гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше 7 (семи) днів.
Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.
Шановні покупці, уважно оглядайте привезений Вам замовлення. Перевірка комплектності, відповідність замовленому і відсутність дефектів проводиться при передачі товару покупцеві. Враховуйте, що розміщені на сайті фотографії зроблені при студійному освітленні і відтінки кольорів можуть відрізнятися в залежності від освітлення у Вашому домі.
Якщо у Вас виникли сумніви у відповідності набутого матраца Вашим вимогам, або побажанням не слід його розпаковувати! Розпакований матрац Ви не зможете обміняти або повернути на склад. Це саме можна сказати і до матраців у вакуумній упаковці. Після її розкриття Ви не зможете повернути або обміняти цей матрац. Тому просимо серйозно поставитися до вибору товару.
 
Рекламації

При виникненні проблем з якістю товару, будь ласка, зв'яжіться з нашим менеджером для якнайшвидшого вирішення цієї проблеми:КОНТАКТИ.
Гарантія діє лише за умови пред'явлення товарного чека і дотриманні споживачем умов експлуатації та зберігання товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
• природний знос;
• випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом або третьою особою);
• пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
•пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження);
• попадання комах всередину вироби;
• ушкодження, викликані використанням товару з порушенням правил експлуатації конкретно даного вироби.
Гарантія не дійсна в разі механічних пошкоджень з вини замовника, а також в разі зміни конструкції, перевантаження або використання не за призначенням придбаного товару.
При виникненні проблем з деталлю товару, придбаного в інтернет-магазину matroluxe.ua, необхідно скласти претензію, дотримуючись викладені нижче правила та відправити на електронну адресу[email protected]
• вказати номер замовлення (номер накладної, номер договору);
•прикріпити фото рекламаційної деталі;
• номер (найменування) деталі вказаний в паспорті (схема зборки);
•надати накладну завірену печаткою (товарний чек).